mandag 14. oktober 2013

Uglesnurreri- Del 1


Verdens første Uglesnurreri har vært en suksess. Fine folk, god mat, masse latter og produksjon av kreative og skjønne ugler med personlighet.

Tenk å ha så fine venner som bare kaster seg med å lager med stor glede og godt humør.

Jeg har iallefall hatt en kjempefin kveld og gleder meg stort til fremtidige Uglesnurrerier.



 Det ble tapas i mange deler og jammen ble det godt... og nok mat til niste i morgen. Gleder meg....
Jeg tror ingen av damene hadde filta før, men satt igang med stor iver og lyst. Jeg er imponert.

Full konsentrasjon om arbeidet.

Noen hadde tatt med hekletøy. Inspirert av heklelyktene fra bloggen. Vi fikk ikke så mye tid til hekling.


Superstolt over den flotte ugla.

Hele uglefamilien på plass.

Alle uglene har forskjellig personlighet. Hva heter jeg tro ?





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar